Spirituality

iF You want to become FREE you landed in the right place.

“ Cine moare înainte să moară, nu mai moare când moare.”

Translate

Câteva cărți deosebite pe care le recomand cu căldură;

Le puteți vedea pe site.urile Editurii PROXIMA MUNDI & Editurii FOR YOU :

Transformări planetare 2012-2030 -- Mesaje de la Fondatori (Sal Rachele) ,

Pământul se trezește: Profetii 2012-2030 (Sal Rachele și Fondatorii) ,

Viața la Frontiera Cunoașterii (Sal Rachele) ,

Conexiunea Lyra/Pământ (Brad Johnson și Conștiița Colectivă a Sufletelor Lirane) ,

Femeia interzisă vorbește - Conversații cu Maria Magdalena (Pamela Kribbe),

Istoria reală a Pământului (Sal Rachele) .



sâmbătă, 10 decembrie 2011

Cine sunt şi Ce doresc..



Confesare:


   Pot afirma că, în general, nu mă preocupă acele activități care implică acțiuni împotriva unora sau a altora.
   Nu judec pe nimeni și nu pun etichete. Trăiesc în liniște, centrat, echilibrat și în armonie cu tot ce mă înconjoară.
   Am Drumul meu, care acum îmi este destul de clar și bine definit și nu vreau să mă abat de la ce mi-am propus.
Dacă cineva apare în viața mea, pe Calea mea, atunci este binevenit și îl voi trata cum se cuvine.
   Merg inainte și nu doresc să ies de pe traseul, de acum, ales și acceptat.
   Conștientizez zilnic Ceea ce Sunt, ce Simt; mă Transform și Evoluez.
   Inteleg tot mai multe și îmi iau în serios Lecțiile pe care le primesc; mă Detașez de TOT.
   Atunci când va veni “Momentul” ... voi fi Acolo unde trebuie şi cu cine doreşte.
   Zi de zi realizez că Ego-ul îmi întinde capcane, şi de aceea nu mă las atras în Jocurile Minţii şi ale celorlalţi.
   Nu mai vreau să dau sfaturi sau indicaţii, pentru că nu am nevoie de "duşmani". 
   ("Nu îmi da sfaturi că pot greşi şi singur.").
   Ceea ce simt eu se prea poate să nu fie valabil pentru toţi, aşa că mă abţin să le mai spun şi altora despre percepţiile şi viziunile mele.
   Mi-am ales să fiu un exemplu doar prin comportament şi Ceea ce Sunt.
   Şi mai mult de atât, voi realiza acest "obiectiv" FĂRĂ CUVINTE, constant şi subtil.
   Nu ştiu, şi oricum nu contează, De Ce aproape toţi vor să îi ajute pe alţii, când ei mai au atât de mult de lucrat cu ei înşişi.
   Vreau să fac numai bine, să ajut pe toată lumea, DAR doar dacă şi ei îşi doresc aceasta şi îmi vor cere sprijinul.
   În clipa în care cineva are deschidere spre ce simt eu, este hotărât, are Încredere şi Credinţă în El şi în Dumnezeul din el, atunci cu siguranţă va veni la mine pentru îndrumare, sfaturi, informaţii şi împărtăşirea experienţelor trăite.
   Imi doresc să îi ajut pe toţi, dar numai atunci când voi fi pregătit.
   Acest lucru îl vom face cu toţii, cum ne-am ales, când va trebui, în modul caracteristic fiecăruia.
   De mic copil mi-a plăcut să ajut, aşa cum ştiam pe atunci, însă am înţeles cu trecerea anilor că fiecare are potecuţa lui şi numai a lui, cu misiunile Personale şi Divine de “îndeplinit”.
   Cel mai mare ajutor îl pot oferi prin exemplul a Ceea Ce Sunt, în forma de exprimare a Celui mai bun şi frumos Aspect al Meu.
   Acum am Adevăr şi frânturi de informaţii, pe care le pun cap la cap şi/sau mi le reamintesc.
   Când va veni "momentul" pentru O Acţiune, am să o fac cu Înţelepciune, Calm şi Echilibru ... şi exact la Momentul şi Locul potrivit.
   Nu trebuie să caut eu astfel de Locuri şi Momente, deoarece aşa pot pierde "timp" preţios din Viaţa şi Evoluţia mea.
   Cei care trebuie să apară în Drumul meu, vor apare și îi voi vedea atunci când îmi vor ieşi în cale… Şi nu trebuie să deviez de la Cărarea mea căutându-i eu pe alţii. Îi las pe ei să vină spre mine, fiindcă doresc să nu mă rătăcesc; căci atunci nu pot fi de ajutor nimănui.
   Inţeleg că ei sunt acolo pentru ca noi, împreună, să învăţăm unii de la alţii.
   Orice fiinţă care îmi iese în faţă şi vine spre mine, este exact ceea ce am nevoie să experimentez, pentru a-mi primi lecţiile şi testele, care mă ajută la absolvirea examenelor pentru care am venit pe această Planetă.

   Ca o concluzie a celor spuse mai sus, EU am ales acest Loc şi Moment să fiu Aici, Acum, pentru a lua parte la Planul Divin care tocmai se derulează.
   În ciuda aparenţelor, perioada actuală este foarte incitantă şi totodată ideală pentru a trăi pe această planetă, luând parte la Super-Evenimentul numit Ascensiune !

   In încheiere, ca să sintetizez cele de mai sus... rămân la ideea că Totul este aşa cum trebuie să fie şi .. îmi permit să afirm că: Restul oricum nu contează şi este Fix Pix ... expresie atotcuprinzătoare.

   Deci, dacă v-a plăcut sau nu ... EU Vă iubesc tot atât de mult şi în continuare, indiferent de ce spuneţi şi credeţi despre mine.

   Dacă am “greşit” sau am omis ceva, intenţionat sau neintenţionat, în prezentarea expusă, aştept sau nu, corectări şi completări în eventualul răspuns din partea Voastră.

   Sunt frumoase sentimentele care mă încearcă Acum, dar acestea fiind spuse îmi permit să finalizez această ”prelegere”, multumindu-vă pentru răbdarea şi atenţia cu care aţi parcurs aceste rânduri (pagini).


   Realizez în acest moment că până la urmă am scris şi am transmis mult mai multe idei şi/sau gânduri decât îmi propusesem la începutul demarării redactării acestui material.

Vă pup şi vă îmbrăţişez pe toţi cu căldură.


   O zi binecuvântată !



5 comentarii:

  1. Frumos, o lupta-i viata, deci te lupta, cu dragoste de ea, cu dor- M. Eminescu. totul este in noi si iti multumesc ca acum m-am regasit un pic in tine, in cuvintele tale. de fapt noi suntem o oglinda a fiecaruia din noi. suntem o bucatica dintr-un puzzle care intreg si terminat se chiama Dumnezeu. creatii care ies din acelasi creator iar cand vor sa se intoarca la locul lor se recunosc pe drum. minunat. Doamne ajuta, lumina si iubire de la Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate si inteleg ce simti si ce spui.
      Ma bucur ca ti-am transmis putin din aceasta energie si sunt fericit daca iti este de folos acest material.
      Iti multumesc pt ca ai raspuns si ca ai avut curajul sa impartasesti cu noi gandurile tale, si chiar daca nu te-ai semnat.... pot afirma: I SEE YOU !
      O zi minunata !
      ARMONIE

      Ștergere
  2. Viata este frumoasa, are si bune, are si mai putin bune, dar trebuie sa le acceptam pentru ca tot ce se petrece nu este intamplator. Sunt lectii ce ni se transmit pentru transformare si evolutie, ajutandu-ne sa ne alegem calea si scopul misiunii noastre in aceasta viata. Din momentul care acestea s-au conturat si ti-ai ales calea, nimic nu te mai poate abate, pentru ca esti hotarat sa infrunti orice furtuna, sa treci peste orice obstacol. Nu te mai poate abate nimic de pe calea ta si ramai senin, increzator in fortele tale, ca iti poti indeplini misiunea, devenind astfel un exemplu de urmat si un sfatuitor pentru cei care vor sa-si indeplineasca menirea pe Pamant. ( Laci )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord cu tine Laci draga.
      Teoretic este precum spui, insa practic este putin mai "greut" sa ramai echilibrat, centrat si pe o vibratie inalta, atunci cand esti in lume, inconjurat si bombardat de ispite, provocari si de energiile unora si ale altora..
      Frumusetea "jocului" este ca noi sa reusim sa intelegem, sa constientizam, sa acceptam si sa le imbratisam cu pace, armonie si iubire, ca mai apoi sa le "depasim" si sa le integram si/sau sa le trimitem si sa le lasam in grija Domnului (Universului)... abandonandu-ne in bratele Divinului, lasandu-l sa se manifeste in si prin noi, in forma de exprimare al celui mai bun si frumos aspect al nostru.

      Ștergere
  3. Trebuie sa-ti fii tie insati de folos si dupa aceea sa fii faclie pentru altii in noaptea grea. ( Laci )

    RăspundețiȘtergere