Spirituality

iF You want to become FREE you landed in the right place.

“ Cine moare înainte să moară, nu mai moare când moare.”

Translate

Câteva cărți deosebite pe care le recomand cu căldură;

Le puteți vedea pe site.urile Editurii PROXIMA MUNDI & Editurii FOR YOU :

Transformări planetare 2012-2030 -- Mesaje de la Fondatori (Sal Rachele) ,

Pământul se trezește: Profetii 2012-2030 (Sal Rachele și Fondatorii) ,

Viața la Frontiera Cunoașterii (Sal Rachele) ,

Conexiunea Lyra/Pământ (Brad Johnson și Conștiița Colectivă a Sufletelor Lirane) ,

Femeia interzisă vorbește - Conversații cu Maria Magdalena (Pamela Kribbe),

Istoria reală a Pământului (Sal Rachele) .



joi, 14 octombrie 2010

Despre Copiii INDIGO

Fiecare copil Indigo trebuie să-şi înlăture blocajele energetice, încărcătura karmică pe care a moştenit-o de la părinţi la integrarea fetusului şi să îşi ridice frecvenţa prin anumite activări ADN pentru a se putea TREZI complet către scopul lor din această perioadă importantă.
Cum îţi poţi da seama că eşti un Indigo? O modalitate bună de a te „testa" este de a răspunde la următoarele:

Îţi cauţi mereu scopul mai înalt în viaţă însă simţi că lumea nu este pregătită pentru cei ca tine?

Te simţi uneori mai înţelept decât vârsta pe care o ai?

Te conformezi greu la felul în care este societatea?

Te simţi nelalocul tău în lumea de astăzi?

Percepi lumea foarte diferit decât majoritatea oamenilor din jurul tău?

Ai o intuiţie puternică în legătură cu unele lucruri despre care alţii nu au?

Te simţi adesea neînţeles atunci când încerci să vorbeşti cu oamenii despre ceea ce este real?

Eşti un căutător al adevărului?

Te simţi ca şi cum te-ai născut pentru a îndeplini în viaţă o misiune specială?

Te simţi izolat şi singur în părerile tale?

Familia nu te înţelege?

Simţi că eşti anti-social dacă nu eşti în preajma oamenilor care gândesc la fel cu tine?

Eşti sensibil din punct de vedere emoţional?

Ai avut o copilărie dificilă?

Simţi adesea că prea multă autoritate îţi ia din putere?

Dacă poţi răspunde cu da la aceste întrebări, atunci eşti cel mai probabil un Indigo. Însă aşa cum poate realizezi deja, încă trebuie să înlături unele blocaje şi să cureţi unele lucruri în corpurile tale biologic, mental, emoţional şi spiritual înainte să îţi poţi realiza adevăratul scop şi potenţial. Acesta este motivul practicii mele. De a-i ajuta pe cei care rezonează cu acestea şi care consideră că sunt pe aceeaşi cale cu a mea în privinţa şedinţelor, cunoaşterii şi călăuzirii, astfel încât persoana să nu se mai „împiedice", să se poată trezi şi să-şi realizeze potenţialul cât mai curând posibil.

Ce trebuie să faci tu
Pe măsură ce noul an se apropie şi eu îmi formulez scopurile pentru 2005, am decis să fiu mai selectiv cu cine lucrez şi cui îi dau energia mea. Pur şi simplu nu am timp să încerc să „demonstrez" această lucrare scepticilor sau oamenilor care nu au receptorii de frecvenţă activi în ADN-ul lor pentru a „primi". Dacă rezonaţi cu această informaţie şi aveţi atitudinea că vă veţi îndeplini partea şi sunteţi impulsionaţi din interior pentru a obţine mai multă cunoaştere în legătură cu toate cele prezentate, atunci sunt convins că vă potriviţi cu această activitate şi veţi fi onoraţi să ajutaţi la FACILITAREA şedinţei pentru voi înşivă.

Ceea ce se întâmplă adesea este că frecvenţa website-ului meu este atât de înaltă, încât atunci când sinele Superior al unei persoane o călăuzeşte spre el, persoana nu are o frecvenţă suficient de înaltă pentru a primi informaţia. Profund în interior ştiţi că este potrivită pentru voi însă aveţi nevoie de o mică „înghiontire" sau de un „salt" în frecvenţa voastră pentru a o înţelege şi accepta pe deplin. Din acest motiv ofer cele patru şedinţe. Pentru a vă ridica frecvenţa la un nivel la care să puteţi începe să urmaţi tehnicile de unii singuri şi pentru a vă îndruma înspre cărţile şi informaţia corespunzătoare în ordinea cea mai benefică şi mai eficientă, astfel încât atunci când vă înlăturaţi blocajele energetice, să puteţi facilita vindecarea planetei şi a celorlalţi.

Aveţi nevoie de o atitudine extraordinară. Dacă o aveţi, atunci lucrurile sunt mult mai simple şi vă pot facilita aproape tot ce stabiliţi să faceţi. În acest moment nu pot permite ca energia să-mi fie luată sau să îmi petrec timpul încercând să schimb oamenii blocaţi în bucla karmică victimă-victimizator, sceptici ce nu pot vedea posibilitatea acestei lucrări sau cu oameni preocupaţi doar de bani, lucruri materiale etc. Această practică este NUMAI pentru oamenii care sunt serioşi în legătură cu dezvoltarea şi evoluţia lor spirituală. Aceasta TREBUIE să fie prioritatea voastră nr. 1 dacă doriţi să vă ajut. Scopul meu este să vă ajut să realizaţi că aveţi un sine Avatar Christos de 12 dimensiuni şi împreună putem înlătura blocajele energetice pentru ca voi să-l puteţi întrupa. Atunci când obţineţi această măiestrie SPIRITUALÃ, totul din lumea materială devine CU MULT mai simplu.

Cine NU este pregătit pentru această lucrare
Dacă nu rezonaţi cu această activitate sau chiar vă simţiţi excluşi sau chiar „mânioşi" atunci când citiţi această informaţie din cauza experienţei voastre anterioare, „educaţiei", convingerilor sau din cauza matricei sufletului în care v-aţi încarnat, atunci acestea nu vi se potrivesc. Este perfect în regulă deoarece fiecare se găseşte în stadiul individual de evoluţie şi cunoaştere şi realizez că nu îi pot ajuta pe toţi.

Aşadar, dacă nu rezonaţi cu activarea ADN, sau dacă asta e prima oară când auziţi despre ea şi vă sună ca o „farsă" sau o „şarlatanie" vă rog să vă opriţi din citit şi căutaţi un website cu care rezonaţi mai puternic. Nu trebuie să vă irosiţi energia trimiţându-mi un e-mail în care să pretindeţi că sunteţi un „sceptic" şi că eu trebuie să vă „dovedesc" ceva, sau chiar să începeţi o campanie pe site punând la îndoială această practică şi caracterul meu :) Chiar nu mai am timp să citesc sau să răspund la acestea şi mă voi concentra asupra activităţii propriu-zise. Dacă refuzaţi să faceţi cercetarea de unii singuri şi nu aveţi receptorii de frecvenţă pentru a vedea posibilitatea acestei informaţii, atunci eu nu vă pot ajuta acum. Vă rog să vă întoarceţi peste câţiva ani după ce aţi făcut câteva studii spirituale sau atunci când vor exista instrumentele şi tehnologia pentru a măsura „ştiinţific" eficienţa acestei activităţi. Fiţi atenţi la ce vă spun - în următorii 50 de ani se va acorda un Premiu Nobel în medicină şi psihologie celui care demonstrează că amprenta umană originală de ADN este de 12 spirale, 12 substanţe chimice (12 baze) şi 144 cromozomi. Dacă trebuie să fac medicina pentru a-mi lua doctoratul şi să demonstrez acest lucru în laborator, o voi face. Deja mi-am planificat să fac acest lucru. Dar dacă mi-o iau alţii înainte, atunci aşa să fie. Atâta timp cât adevărul iese la lumină, nu contează. Tot ceea ce trebuie să facem este să arătăm într-un mod consecvent 3 catene chimice (un helix triplu) şi o a cincea substanţă chimică la microscop şi jocul ia sfârşit. De asemenea, îmi propun să ridic frecvenţa site-ului astfel încât să devină aproape imposibil pentru cei care nu sunt pregătiţi pentru această activitate să-l acceseze. Am învăţat că nimeni nu poate demonstra ceva unui sceptic auto-intitulat şi nu poate nimeni ajuta o victimă eternă. Aşa cum demonstrează fizica cuantică, Observatorul afectează ceea ce este Observat.

De-abia aştept să îi ajut pe copiii Indigo şi pe alte persoane motivate care rezonează cu această lucrare să se trezească la adevăratul scop şi sunt bucuros să pot concentra practica mea asupra acestui lucru. Intrăm într-o perioadă emoţionantă şi mă bucur de reunirea sufletelor bătrâne cu care mă întâlnesc în fiecare zi. Aştept cu nerăbdare următorii ani şi ca noi TOŢI să lucrăm împreună ca unul.